Offroad hľadanie

Presné vyhľadanie presne pre tvoj stroj

Kategórie

Výrobcovia

Reklamácia

Tovar môžete reklamovať dvoma spôsobmi:

  • osobne v sídle spoločnosti;
  • vyplnením reklamačného formulára nižšie a zaslaním späť na adresu:

Motoline.cz
Návsí 1030
739 92  Návsí

Postup pri reklamácii tovaru

vyplňte starostlivo reklamačný formulár (kliknite pre výber formátu)!

  • Zadajte:
    • vaše osobné údaje.
    • číslo objednávky alebo číslo faktúry, prípadne ho vyberte z histórie;
    • kód tovaru (uvedený na faktúre i v objednávke),
  • Uveďte:
    • Dôvod reklamácie, tzn. popis závady tovaru.
    • Formulár uložte.
    • Teraz formulár vytlačte a vložte do balíka.
    • Tovar zašlite výhradne na adresu:


Motoline.cz
Návsí 1030
739 92  Návsí

Za tovar zaslaný na inú ako vyššie uvedenú adresu neručíme!
Nikdy neposielajte zásielku určenú na reklamáciu na dobierku! Takáto zásielka nebude našimi pracovníkmi prevzatá.

Reklamácia bude vybavená v čo najkratšej možnej dobe, najneskôr však do 30 kalendárnych dní.
Ak obchodujete s nami na základe obchodného zákonníka, lehota na vybavenie reklamácie zákonom stanovená nie je, aj napriek tomu sa snažíme reklamáciu vybaviť čo najskôr.
Peniaze sú v prípade uznanej reklamácie zákazníkovi vrátené prevodom na uvedený bankový účet alebo v hotovosti v sídle spoločnosti Motoline.sk.


  |  Designed with pleasure © 2019  for MOTO-LINE SK